Reklamacije

Kupec lahko izdelke reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki so potrebni za njegovo normalno uporabo ali če nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil ali če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko izdelke reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije, uveljavlja zahtevke iz naslova odgovornosti za stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec zahteva popravilo ali zamenjavo izdelka.

Kupec lahko reklamirane izdelke vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite izdelke vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite preko elektronskega naslova info@oleasana.si. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Prijava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo izpostavo v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s GLS Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.