Dostava in rok dobave

Stroški dostave so izračunani pred zaključkom nakupa in se prištejejo končnemu znesku nakupa. Podjetje za dostavo pošiljk je GLS Slovenija.

Ponudnik bo odposlal pošiljko v roku 10 delovnih dni od prejema naročila oziroma od prejetega plačila v kolikor se naročnik odloči za plačilo po predračunu. Dobavni rok izdelkov po naročilu velja na podlagi dogovora med ponudnikom in naročnikom. V primeru težav ponudnika s pravočasno oddajo pošiljke je ponudnik o tem dolžan obvestiti naročnika in se z njim dogovoriti za podaljšanje roka dostave, zamenjavo izdelka ali prekinitvi naročila.

Izdelki, ki so na zalogi, odpošljemo v roku 48 ur od prejema naročila. Vsa naročila prejeta izven delovnih dni (vikend, prazniki), odpošljemo v roku 48 ur od prvega delovnega dne.

Ob naročilu večjega števila izdelkov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 10 dni) dostavo izvedli deljeno. O tem vas bomo preko elektronske pošte tudi obvestili.

V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.

Dostavo naročenih izdelkov za nas izvaja kurirska služba GLS. Če vas ob dostavi ni na naslovu, navedenem pri potrditvi naročila, bo podjetje GLS Slovenija na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenija. V roku štirih dni se morate s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne storite bo GLS Slovenija poizkusil peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. V kolikor vas ni mogoče najti na naslovu za dostavo in vam ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenija paket ponovno poskušala dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poizkus dostave neuspešen, bo GLS Slovenija brez obvestila vrnila paket pošiljatelju.

Strošek dostave je vključen v ceno izdelkov.