Najbolj optimalen odmerek vitamina D za vas

Objavil(a) oleasana 11/02/2022 0 Komentar(ji) Informacije,

Pogosto smo priča debatam na družabnih omrežjih, kjer se uporabniki težko zedinijo ali je sonce zadosten vir za pridobivanje Vitamina D ali ne? Vendar ali sploh vemo kakšna raven vitamina D v telesu predstavlja varno raven, oz. tisto, ki nas ščiti pred potencialnimi zapleti in obolenji?

Ivan Soče v svoji knjigi Moč Vitamina Dopisuje problematiko pomanjkanja Vitamina D mnogo širše, kot ga je kdajkoli katerakoli zdravstvena ustanova v Sloveniji. Dolga leta je raziskoval to področje in se dokopal zadevi do dna. Nekaj signifikantnih navedb iz njegove knjige vam podajamo v naslednjih alinejah.

 

O pomanjkanju Vitamina D

  • Pomanjkaje vitamina D ima pandemične razsežnosti.

  • Pomanjkanje vitamina D je ena največjih zdravstvenih težav našega časa, a hitro in poceni rešljiva.

 

O izjemnih močeh sončnega vitamina

  • Vitamin D je hranilo, ki se spremeni v mogočen hormon, ki vpliva na skoraj vse dogajanje v telesu.

  • Dobra preskrbljenost z vitaminom D bi lahko preprečila veliko bolezni (bolezni srca, vseh vrst raka, kapi, nalezljivih bolezni, gripe, tuberkuloze, diabetesa tipa 1 in 2, demence, depresije, nespečnosti, mišiščne atrofije, bolečin, fibromialgije, osteoartritisa, revmatoidnega artritisa, osteoporoze, psoriaze, multiple skleroze, hipertenzije) in porezgodnjih smrti.

  • Vitamin D je močan imuno modulator.

 

O odmerjanju vitamina D

  • Odziv posameznikov na enak odmerek je unikaten in pomembno različen- vsem bolnikom je nesprejemljivo dajati enak odmerek Vitamina D.

  • Vsaka oseba različno reagira na zdravilo, zato je treba njegovo unikatno reakcijo spremljati prek številnih laboratorijskih pokazateljev in odmerek nekaj časa prilagajati, da se ugotovi optimalni vnos, ki se po nekaj mesecih spremeni glede na remisijo boleznijo.

  • Če je še pred nekaj leti veljalo, da je 200 IE zadovolji naše dnevne potrebe, strokovnjaki v zadnjem času priporočajo dnevne odmerke 4000 IE in celo več do 10.000IE, kadar gre za terapevtske odmerke.

  • Oleasana svetuje, da si izmerite raven vitamina D, nato pa dovajate vitamin D glede na vašo trenutno sliko (vaše potrebe, raven vitamina D v telesu in druge dejavnike, ki vplivajo na stanje/potrebo po Vitaminu D).

 

O znanstvenih študijah in Vitaminu D:

  • Veliko znanstvenih resnic ima zelo omejen rok uporabe.

  • Znanost nima poenotenih temeljnih izhodišč, kaj so normalne vrednosti vitamina D, kaj priporočeni dnevni vnosi, kaj terapevtski odmerki ipd.

 

Ali veste kakšna je vaša raven Vitamina D? Ali veste kakšen odmerek vitamina D je najbolj optimalen za vas?

 

Proporočamo vam, da izvedete enostaven test za samo testiranje, na podlagi analize posušene krvi. Testiranje opravite doma, rezultate prejmete v roku 14 dni.

Ob zaključku testa prejmete tudi poglobljeno znanje z nasveti za izboljšanje stanja.

Oznake: vitamin-D